هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست

خرید بک لینک
یا مادرم زهرا (س)
به دوست داشتن و محبت تو زنده ام ...
زنده ام، برای بودن با تو
مادرم زهرا، نیاز دارم به نظر و نگاه تو
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت: 5:03

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت: 5:03

خدایا پر از خط خطی های غلط و مبهم ام ...
قسمتم کن زیارتی که، وجودم رو زیرورو کنه ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 28 اسفند 1395 ساعت: 22:43

آزاد شو من، آزاد شو ... مهم نیست هر کسی غیر خدای تو، چه می اندیشه ...آرزو کنبذار دلت بتپه برای خدا، رنج هایی که داری هدیه ی، همین خداست ...بذار بقیه، مرفه باشن!! تو و خدای تو یه راز دارید ...عهد بستی باهاش، یه عهد بستی که دوباره زنده شدی ...پای عهد، موندن، آدم شدن می خواد...خدایا جبران کن هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 28 اسفند 1395 ساعت: 22:43

هر چقدر دورتر باشی از خدا

هر چقدر کمتر باهاش حرف زده باشی، کمتر یادش کرده باشی

توی زندگی کم میاری ...


هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 22:56

یه قسمتی از روز یا هفته یا ... رو بذار برای اینکه، فکر نکنی به هیچ نوع مشکل، دغدغه، نگرانی، و هر چیزی که خاطر عزیزت رو آزار میده ...این انوع نگرانی ها و پریشان احوالی ها، فریبه تا از یه نعمت بزرگ غافل باشی ...هوشیار باشدقیق باشاما نگران نباشبکوش برای اینکه بهترین عمل رو انجام بدی ...خدا شاهد تل هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 22:56

یکی از راه هایی که آدم رو به بی راهه ها می بره، اینه که،آدمی تصور می کنه که می دونه!! همه چیز رو یا خیییلی می دونه...دیدی آدمی رو که در خیلی از زمینه ها نظر میده،و کمتر ازش می شنوی واژه ی، نمی دانم، رو ...به آدم جز علم اندکی داده نشده ...خدایا کاش تسلیم بشم در برابر تو و به ضعف های خودم آگاهت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 22:56

صبر کن ...u200dدلیل خیلی از اتفاق ها رو ما نمی دونیمدلا صبر کن ...به خاطر هر ظن و گمانی مسوولی ...کار خدا طوریه که خودت رو حتما به خودت نشون میده ...بنده های خدا، اونایی که دارن تلاش می کنن که خوب باشن ..خدا بهشون نظرش قطع نمیشه...خدایا به خاطر همه ی بنده های خوبت ممنون هر چه حساب می هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 22:56

یا رب الرحم ضعف بدنی ...آدمی که توانایی اینو نداره بیماریها و ضعف و پیری رو از خودش رفع کنهو راه فراری پیدا کنه از پیری و فرتوتی ...آدمی که به یه درد کوچیک به خودش می پیچهبماند ضعف های روحی و روانی، و دردهای این ضعفهاکه هم روان و روح و جسم رو می سوزونه... و دردی عمیقتره..چطور می تونه تکبر و هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت: 19:11

ما هنوز لذت نزدیک بودن به تو را نچشیده ایم
این حال و هوای خوب محرم
لذت دور شدن از خودمان است ...
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت: 19:11

صفحه بندی